Friday, December 31, 2010

Good bye, 2010!

To był dobry rok.

Co ważne:

Się działo:
-Rano było bardzo daleko w Budapeszcie 2ego stycznia z Indą....
-Jago sie obroniła w styczniu - ogromna radość i "bukiet z bajki"
-zaczałem zostawić numer telefonu na serwetkach...
-Zdałem egzamin z Teorii polityki
-chodziło się do teatru też
-dużo podróży na wiosnę: DORA w Opatji, Bruksela i Paryż
-Wielkanoc u Oli
-10. kwietnia 2010 - wspólnie na mszy na Wawelu, Pani Magda, szczere łzy i telefon z domu
-Inda opuści KRK dla WAW
-dziwna noc z Ł.
-Wesele z Olą (Alla i Artur)
-Zostałem "miejskim"
-Koncer Kayah z Anką
-Prawie Wisła się wylała
-Eurowizja, u przyjaciół
-Najdłuższy pobyt w domu na opuszczenie szkoły Balazs`a w maju
-po 2 latach, bez kucika na głowie
-Przeprowadzki swoje na Kazimierz i firmowo na "Kuwejt"
-Niemiec
-Wesele z drugą Olą (Mazowsze, i gorąco)
-urodziny Oli w Parku Jordana na leżakach
-Gdańsk kilka razy i "złomy"
-Petra i dziewczyny w KRK
-Inda i rok za nami
-Wesele z Asią (Krośno)
-bardzo wczesna jesień
-Henryka, moja miłość
-Mislovitz koncert WAW z Indą
-Integracja w Niemczech
-Lato w pażdzierniku i Barca z Olą
-Anka&Justyna u mnie
-zamknięcie roków akademickich - finally ostatni rok
-znajdę dentyste i zaczne chodzić
-Niemiec trwa i się wywynie
-D. i weekend Bratysławski
-zakaz palenia w miejscach publicznych
-czekanie na D. i Andi w KRK
-35 cm sniegu na końcu listopada
-ciągi imprezowe z Asią w całym roku - "jak za młodu"....:)
-grudzień to tylko imprezy świąteczne i
-zle dni (bo w domu, bo D. znikł)
-mieszkanie dla Julki, Anka i Jusia na Alejach z Krzysiem
-pierwszy RMUA
-Mama na święta w KRK
-przyjmowania do wiadomości znikniecie D.
-zwołanie do ludzi - M. u mnie, wszysci inni dzwonią - bardzo się miło zrobiło
-Inda z Angolem u mnie na Sylwestra
-idę do nowego roku z Olą, spokojnie

Się czytało:
-Dehnel!!, magyarul is
-odkryto Akunina
-wypowiedzi Dody
-Kristóf
-Bierki
-Zafón - straszny

Się oglądało:
-Wszystko co kocham
-L`ultimo bacio
-Moje wątki serialowe.... :)
- Deniz & Roman
- Emmerdale
- koniec Nuka`a
- nadal Kevin&Scotty
- Ugly Betty
- Geoff & Pavel
-Facetów....
-Eurowizji u Asi i w domu
-filmów brażowych.....:), z Asią o poranku - Shelter
- film roku: Mine vaganti - piosenki!
-Tootsie i Białe noce
-Niemieckie filmy z chłopakami


Się suchało:
-Bezustanie disco-polo.....:)
-Od wieki pierwszy raz pozycja pierwsza na mojej liscie dla węgierskiej piosenki
-Pre-ESC: Dora, MelodiFest
-Covery różne
-Czeskie: Tomas, i jego album
-letnie hity węgierskie
-Chorwackie Kochaj, mnie!
-Polskie przed 20 laty
-Jantar i Cserhati

No comments: