Monday, April 19, 2010

That Sounds Good To Me....

- Warszawa....?!
- That sounds good to me....
- :)


Josh - UK Entry ESC 2010


Elképesztő módon akarok Inda varsói életének része lenni.... ezt persze Ő nem feltétlen kell hogy így lássa.... ugyhogy a vonaton hazafelé gondolkodtam.
Rájöttem hogy az egy dolog hogy Inda, a másik meg hogy mostanában kevéssé érzem kielégítőnek Krakkót...félreértés ne essék, mint várost - nekem itt ma már nehéz újat mutatni....emberben is.... ez a nagyobb probléma azt hiszem, helyeket az ember mindenhol talál ha akar, - igen még Pregot is.... de embereileg ingerszegény a környezetem és ezen változtatott annak idején Inda, aki most elment....Varsóba..... merhogy ott jobb....
Ami nyilván így is van/lesz, de ettől még innen hiányozni fog....
de csak eggyik kommentemet tudom idézni:
"Helyes! Szeretjük a pillangókat! :))
Létezik 25 zł-is vasútjegy, van hol aludni, az első élményem Lo.-ból a PKiN, imádom a metrót meg a stadiont....
echhh..... Luz....:))"

Anyway, aztán elaludtam ugyanezen a vonaton és arra eszméltem hogy húzunk kifelé a Główny-ról... ugyhogy totál kómásan ideszóltam az irodába hogy bocsi, de Plaszówról jövök....kicsit kések....:)

1 comment:

Anonymous said...

Jobb, ha hozzászoknak a munkahelyen a hétfő reggeli késésekhez. :)
De azért legközelebb kapsz meg telefonos-vonatos ébresztőt.