Friday, May 07, 2010

Különös éjszaka volt.../Była dziwna noc...

Mert az volt. Tudtam már akkor amikor hozzászólt hogy ebből baj lesz. Persze azért Én mondtam hogy menjünk fel dumálni. És egy egész értelmes és vicces beszélgetés lett belőle. Az ismert koreográfia szerint együtt távoztunk, azzal hogy a Krupnicza végén majd elválunk, Ő balra Én jobbra. Aztán sikerült beszöknünk a Jordán-parkba és üldögélni még majd egy órát - a végén már egymáshozbújva.... és édes volt ahogy készült arra a csókra.... :) (rossz voltam és nem segítettem...:)
Mindezek után azért nem volt egyértelmű hogy nála kötünk ki - dehát, mégis.
Reggel fél 9kor jöttem el. "Alig" történt valami.

Kellett már nagyon a lelkemnek, hogy egyet az "eltűnők" közül most Én tudjak le.
Totálissan tisztában azzal hogy nem lesz folytatás és Hál' Isten! nem lesz.
Kellemes éjszaka - zérus konzekvencia meg agyonkombinálás.
Pistu is megmondta hogy ne gondolkodjak annyit.
És megint igaza volt.


Bo była taka. Wiedzałem juz wtedy jak do mnie zaczął mówić ze z tego cos bedzie. Oczywiscie i tak Ja zaproponowałem zebysmy wyszli na parter bo tam mozna rozmawiac. I w koncu wyszło całkiem udana i zabawna rozmowa. A według juz znanej choreografii, razem opuscilismy lokalu, z tym ze rozejdziemy sie na koncu Krupniczej, On idze na lewo a Ja na prawo. A jednak udało sie wkrasc do parku Jordana, siedziec na jakies ławce jeszcze godzine - na koncu juz objęci..... i słodziak był jak sie przygotowywał do tego pocałunku... (a Ja byłem grzeczny i mu nie pomogłem...:)
Po tym wszystkim jednak nie było oczywiste ze lądujemy u niego - a jednak....
Wychodziłem o wpół do 9ej, rano. "Prawie" nic sie nie działo.

A był juz mi strasznie potrzebne, ze jednego z tzn. "znikających" tym razem bym Ja załatwił.
Totalnie swiadomy tego ze nie ma ciągu dalszego, i Chwala Bogu! - nie ma.
Przyjemna noc - zerowe konsekwencje i kombinowanie.
Pistu tez mówił ze mam tyle nie mysleć.
I miał racje, znowuz.

No comments: