Wednesday, May 19, 2010

Cipő és táskák / Buty i torby

Mondtam már, hogy egyszer csődbe visznek a cipőim és táskáim....??!!

Tudtam hogy veszélyes lesz bemenni a Bonarka-ba, különösen mert ott a nagy Auchan - ami ugye nem egy divatfellegvár - de a Tesco sem az és mégis..... affordable fashion....
DE hát NEM hagyhattam ott azokat a barna bőr!! mokaszineket.... különösen hogy alig lehet kapni nem hasított bőrt - az meg ezeken a krakkói járdákon pillanatok alatt szétmegy - annyira nem keresek jól hogy egyszerre vegyek 3 párat hogy kitartson a nyár végéi (nah, mintha itt lenne....)
ugyhogy beruháztam.....megint.... szépek....és tényleg OLCSÓ volt.

Azt is hogy a Top Secret-be tilos a bemenet mióta visszahozták a férfi táskáikat..... persze meg kell majd vennem mindkettőt.... dehát ha pontosan ilyet kerestem?? és mint tudjuk z az ország nem az AZ ország ahol ki lehet hagyni ilyen történeteket...... (hál isten, le vagyok égve ebben a hónapban!! Huhh....)

És megyek Varsóba - drága Indát látogatni - fizu után.... már látom hogy nagyon rossz vége lesz.... tudjátok ott van River Island, és LILA mokaszinek......


I wiedzałem ze bedzie niebezpieczny jak wejde do Bonarki, szczególnie ze jest ten duzy Auchan - który jak wiadomo nie jest modowym gigantem - ale Tesco tez nie jest - i tak kupuje.... affordable fashion.... ALE nie mogłem zostawic te brazowe mokasyny - praktycznie nie mozna kupic innych niz zamszowych a te by poszy od razu na tych cholernych Krakowskich chodnikach - az tak nie zarabiam dobrze zeby sie zaopatrzyc od razu 3 pary.....
Wiec znów zainwestowałem..... pieknie sa..... i były na prawde TANIE.
Równiez to ze dla mnie jest zabronione zebym sie udał do Top Secret - teraz jak wrócili z meskimi torbami - oczywiscie ze musze kupic obu..... ale jak szukałem dokładnie takie??!! i jak wiadomo Polska nie jest tym krajem gdzie mozna odpuscic takich toreb.... (na szczesie jest w tym miescacu bankructwo..... huhh....)

Ale jade do Wawy, odwiedzic - drogiej Indy - po wypłacie....i juz wiem ze zle sie konczy.....poniewaz TAM jest River Island..... i w nim: PURPUROWE mokasyny...

No comments: