Tuesday, December 28, 2010

D.

Mint már említettem, Életem egyik betűje a D.
Főleg mint férfinevek kezdőbetűje.... (a másik az M. - mint sokan másoknak.....;)

Igazán örömmel tölt el - és ami talán fontosabb megbékéléssel.... - hogy van olyan D. akin túltettem magam.

Ma találkoztunk é először sok-sok ideje gyomorideg és gombócok nélkül - mert tényleg kíváncsi voltam rá.
Ő egyébként a 3.-as számú D. Az aki a feje tetejére állította az életem és Andris után tudott hatni. Még mindig emlékszem arra a meleg augusztusi éjszakára, mikor először találkoztunk, meg ami utána jött arra is.
Nagyon sokáig tartott hogy bármilyen szinten túl legyek rajta - igen, azért mert azt gondolom hogy, akkor Ő volt a Nagy Ő.
És majd egyszer szeretnék eljutni vele oda, hogy feltegyem a kérdéseim. Azokat a kérdéseket amik, ma már csak kíváncsivá tesznek...


Jak już wspomniałem, jeden z ważnych literek w moim życiu.
Oczywiste jako początek imion męskich.

Naprawdę, jest fajnie ze odnośnie do niektórych D. jest już spokój we mnie.

Dziś, się spotkaliśmy pierwszy raz bez tremy i ciskaniu w żołądku. Bo byłem naprawdę ciekaw co u niego.
Zresztą to D. numer 3. To Ten który, po Andris przywrócił mi wiary w siebie i nie tylko....Wyraźnie pamiętam jeszcze tej sierpniowej nocy, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy, i pamiętam również to co było potem...
Bardzo długo czasu mi zajęło żeby być "po" w jakimkolwiek sensie. Tak, dlatego że myślę iż On był Ten, wtedy.
I chciałbym kiedyś dojść do tego żeby stawiać kilka pytań, te które już tylko mnie ciekawią...

No comments: