Tuesday, August 31, 2010

Utazások.... /Podróze....

A hétvége megint sok menést hozott (hogy ilyen könnyed kis képzavarral kezdjek....;) , beszkideki lagzit - Krosnoban, Asiaval és Sanokkal(város). Kelet-lengyelország még mindig gyönyörű, végre láttam a San-t (folyó), meg éltem lengyelmárka-hajlamaimnak - Autosan, Stomil és Huta Szkła Krosno. És vasárnap délután már menni is kelett - megint Gdansk, csak most 15 óra oda és Gdynia nélkül + egy pénteki őrültekháza ugyanazokkal. Meg I. nélkül aki pedig beteg, de Én mégsem száltam le a vonatról Warszawa-ban - 25 óra non-stop talponlét után nem volt értelme, így sikerült is éjjel 11-re hazaérni.

Azon godolkodom hogy kell-e ez nekem, hát tényleg nem elég a fizum meg az az egy-két kósza fordítás??
A lelkemnek/agyamnak biztos jobbat tenne....


Weekend znów przynósł duzo jezdzienie…..:) Beskidzkie wesele w Krosnie z Asia i z Sanokiem (miasto).
Polska Wcshodnia nadal przepiekna, w koncu widzałem Sanu (rzeki), I wyzyłem sie na swoje zboczenie na marki polskie – Autosan, Stomil, Krosno.
A niedzele popołudniu juz trzeba było jechac znów – Gdansk, tylko teraz 15 godzin tam I bez Gdyni + szalony piatek z tych od złomów. No I bez I., która chora, a Ja nie wysiadłem z pociagu w Wa-wie – po 25 godzin non-stop na nogach, nie było sensu, I tak do domu dotarłem na 22:30.

A pomyslałem ze czy faktycznie jest potrzebne taka praca?? Czy nie wystarczy pensje I czasem jakies tłumaczenie pisemne??
Dla duchu i mógu, na pewno….


No comments: