Sunday, November 21, 2010

White nights....

Amikor nem alszom - ez időnként elő szokott fordulni - akkor filmet is szoktam nézni.
Ma pont nem tudtam pontossan hogy mire is nevezek, de nagyon jól döntöttem a Fehér éjszakák-kal.
Táncosként meglepő hogy soha a filmről nem hallottam, pedig Baryshnikov, Helen Mirren meg Isabella Rosselini (és mások)!, meg egész kiváló filmzene. Ez vezetett hozzá - ugyanis a betét dalt, amiből egyébként kettő van - Oscarra jelölték, ráadásul ugyanannak az emberkének - Stephen Bishop - van köze hozzá.
Ezt ugye az előző posztomból kiderítettétek, hogy filmzenére (is) utazom - megnéztem a Wikipedia Oscar filmdal kategóriáját és rájöttem hogy a '80-as évek nagy slágereinek fele az eleve filmzene, a másik felét pedig felhasználták - a legtöbbről fogalmam sem volt, pedig a filmek sem ismeretlenek.

Say you, Say me - Lionel Richie


Ugyhogy megvan a következő A-listás filmem....

No comments: