Friday, February 05, 2010

Éberen

Nem tudtam éjjel aludni. Néha van úgy hogy teljessen éber vagyok egész éjszaka, és próbálkozhatok lefeküdni, de tudom, nem fog menni - bármit is csinálok...
Így volt ez ma éjjel is. Ilyenkor általában kimegyek rágyújtani, és olvasok - érdekes hogy csak és kizárólag könyvet - újság nem kell, TV vagy film se. És általában azt is tudom hogy melyik könyvem kell. Ezúttal az "Ómama és a főpincérek" című Shaffer Erzsébet könyv kelett, és tudtam hogy jól választok.
Gyönyörű emberi történetek - tudjátok ilyen, egy csésze tea a léleknek - arról hogy hogyan is kell(ene) élnünk és hogy ez mennyire nem függ az anyagi-társadalmi státuszunktól.
Persze néhányat megsirattam, aztán eltelik valami idő, hajnal hasad, Én pedig békével a lelkemben néhány órácskát szundizok.
Aztán úgyis minden kezdődik újra...

2 comments:

inda said...

Hál'istennek, hogy nem a Galat olvastad.

Zoli said...

Hát wiesz co.....
Énitt fennkölten írok, Te meg kiteregeted a szennyest....
:)