Friday, October 07, 2005

Szoval....

folytatva elozo gondolatmenetemet, mostanaban jo dolgok tortennek velem, kezdek beleszokni a krakkoi eletbe, merthat vegulis csak alig egy hete vagyok itt. Ma hazamentek a szobatarsaim, es ugy tunik ez igy lesz a jovoben is, tehet igazan nyugodalmas hetvegek ele nezek! Nem mintha problemam lenne a szobaval, mert tenyleg nincs, tegnap cegre sikerult megtudni, hogy ki a negyedik ember - ugye, eddig csak azt tudtam, hogy van, mert mindig aludt mar mire visszertem - szoval Areknak hivjak, szinten elsos, szinten jogon akarcsak Igor, ugyhogy vannak rendessen orai... :)) (Na jo nem leszek bunko, merthat vegulis nekem meg olvasnom kell, de azt ezerrel!!)
Szolva a negativumokrol is, termeszetessen az index es a diak hianyarol, amit annak koszonhetunk, hogy " eloszor jonnek a lengyelek, es csak utana foglalkozunk a kulfoldiekkel, OK, csak az egyetlen problemam, hogy el vagyunk lehetetlenitve, sehova nem iratkozhatunk be (lasd: KONYVTARAK!!!), nem vehetunk igenybe egyetlen kedvezmeny sem... OK, csinaljak a lengyeleket eloszor, ok vannak itthon, de akkor mondjak azt, hogy x-ere meg lesz, addig birjuk ki, de nem, jojunk penteken (ma), (ez volt kedden), ma azt mondtak, a jovo het vege, "merthat, eloszor a lengyeleket kell megcsinalnunk, ajman' "...Hat, ja, csak kerdem en, ami Łódzban tartott kb. 2 percig (igen, abban a Łódzban, ahol azt se tudtak ki vagyok, oriasi tomeg volt, es amit egyebkent is mindneki leir) az itt miert tart hetekig, ezen az egyetemen, ott ahol kulon irodajuk van a kulfoldi diakoknak....??????
Ugyhogy most varok.
Meg jo, hogy van itteni diakom.
Łódzból........

No comments: