Thursday, October 13, 2005

Hali....

En nem vagyok normalis...., vagy legalabbis - nem'tom mivel - de fanatizaltak arra, hogy olyan dolgokat csinaljak, ami nem biztos, hogy jo nekem!
Lasd: Tanuljunk Nemzetkozi kapcsolatokat, lengyelorszagban, lengyelul!!
Komoly ketsegeim vannak, hogy akkor tiszta elmevel dontottem-e, amikor beadtam a palyazatot, meginkabb pedig amikor kiderult hogy johetek...
Nem, en most akarok hazamenni, es OTTHON tanulni, meggyozodesem, hogy ertenem.... (es Anyat is akarom!!! :((( )
DE es Ugyhogy most itt vagyok, idonkent semmit nem ertek abbol ami az oran tortenik, - mikozben erzem, es elvezem is a hangulatot, ami nagyon jo - igy persze megnyilvanulni sem tudok.... Ez az egyik, a masik: Tok mashogy kell tanulni, mint otthon - igen, tudom, hogy ez nem kozepiskola, MIOK meg plane nem, de akkor is.... A tegnapi Tori oram nagyon pofanutott, es erre tett egy lapattal, a mai Filozofia.... Tori oran olyan szinten kerte vissza, azt amit cimkent - hangsulyozom CIMkent - mondott el az elozo oran, - mint a kovetkezo orara atnezendot -, hogy csak lestem, meg jo, hogy jo voltam toribol, mert kulonben kovetni se nagyon tudtam volna, igy legalabb kb. (!!) tudtam, hogy hol is tartunk idoben es terben, ez persze nagyon messze van a minimumtol, es megmeszebb a jotol! Ugyhogy szenvedek, illetve meg nem, mert meg csak 1 ora volt. A filozofia meg egy kulon tortenet: ugyanis ertettem hogy mit mondtak, mi mire vonatkozott, csak eppen a hatter nem volt meg hozza..... Merthogy honnan az istenbol tudjam, hogy a szak konyvtaraban le van adva a kovetkezo orara kello irodalom, es ott ki is tudom fenymasolni.... (Megj. Indexem meg mindig nincs!!! Talan holnap!) Merthogy mindenki mas tudta.... es jottek ilyen kis fenymasolatokkal.... en meg csak lestem....
Mi kovetkezik ebbol???

Lehetosegeim:
1: Hazamegyek most azonnal!
2: Felev vegeig maradok, nem csinalok semmit - ugyis atrugdosnak, mert kulfoldi vagyok :)),
aztan megyek haza!
3: Maradok, megcsinalom ezt az evet - felgozzel - es utana majd kiderul.
4: Eldontom hogy, maradok! Minden lehetoseg szerint meg 4,5 evet, ezt igy is fogom fel, tehat mindent megteszek ennek erdekeben!

Mindebbol mi kovetkezik???

Hat, a 4-es megoldas! (Basszus, nem vagyok en se korlatolt, se hulye es meg lengyelul is beszelek!)
Tehat... ugy kell felfogni, hogy most lattuk mit is kene csinalni, es a tovabbiakban azt fogjuk muvelni. Illetve, ha bajom van, mert nem ertek valamit, akkor azt a csoporttarsaktol megkerdezem!
Amen

No comments: