Saturday, October 01, 2005

Hali!

En ezt a napot komolyan nem hiszem el!!!
Ideertem, a peronon szembejon egz magzar srac, hogy de jo hogy jovok, mert vegre(!!) magyar szot hall - most szlt le a vonatrol - persze rovid uton kiderul, hogy osztondijas - illetve reszkepzesen vesz reszt (6 ho.), a Rynekre bejutunk egyutt, utana viszont elvalnak utjaink. Nem o volt az egyetlen magyar akivel sikerult talalkozni.... Egy kazal turista.... tobbek kozt penzt valtottam - illetve segitettem. Kozben le-fel kovalygok a varosban, a koli, a kar, es az infos irodam kozott (Anyam, en ma mennyit mentem!!!), hatha az egyik vegre kinyit... Nos, ez minden varakozasnak megfeleloen meg is tortent, igzhat intezkedtem, minden rendben, meg azt is en donthetem el, hogy melyik csoportba kivanok jarni (szerintem maradok az elsonel), igaz a nevem sehol nem szerepel es igazolvanyaim sincsenek meg!! Ah, bocsanat, majd elfelejtem a kolis belepomet!!! Annak is van egz tortenete... Szoval, tok jo, fel 1-re vissza is erek a koliba. Ekkor kezdodik, az igazi megprobaltatas, amelyrol legyen eleg egy igen beszedes adat... 7, azaz HET orat altam sorba a szobamert, meg a belepomert!!! Ezek utan mit nekem, sor a borgyogyaszaton - ahol, raadasul meg ulni is lehet... - No, mindegy, aza a lenyeg, hogy megvan a szobam, egy eleg nagy, 4 szemelyes (....) szoba, valami csoda furdovel, ezzel meg ket kedves (higienia-manias) baratnom is egyetertene! (Reni, Dalma) A tobbikete meg nem ismerem, ez ad egy kis felelemre okot, de remelem hogy minden rendben lesz. Errol a naprol meg meselek!

No comments: