Tuesday, October 25, 2005

Hali....

Mar megint miota nem irtam....
Es az hogy nem jutottam gephez nem mentseg, mert mostmar "otthon" is van net, beszeltem is mar egy-ket emberrel (Anyu, Petra, Reni!!) es nagyon jo volt, gyakorlatilag a teljes vasarnapot a szobaban - es pizsamaban - toltottem, es hat ami a nagyobb baj, hogy nem tanultam... :( Ugyhogy megint fenymasolas lesz a dolog vege... :( Kulonossen, szomoru, mivel eppen ma hagytam ott majd 100 zł-t a fenymasoloban.... (DE, megvan minden torikonyvem, es ha konyvenkent szamoljuk, akkor, 1400 Ft-ra jon ki, ami azert nem rossz!!) Na, mindegy, ezt ki kelett fizetni, csak kicsit varatlanul ert az osszeg nagysaga!! De tudom azt is, hogy otthon: 1: nem fenymasoltak, volna le a teljes konyveket (merthogy, itt siman, minden ketseg nelkul csinaljak, nyiltan!!), illetve ebbol a penzbol, konyvesboltban kb. 3/4 konyvet tudtam volna venni!!
Egyebkent keszulok haza, mostmar nagyon - eddig nem engedelyeztem magamnak ajandekvasarlast!!! - de ma mar igen, es annyira jo cuccokat talaltam...!! :)) ) mar csak a holnapi nap, meg ejszaka es utana meg egy nehez csutortok, de 22:30kor indul a vonat, el sem hiszem, hogy tobb mint harom hete vagyok itt!!
No, mi tortent velem az utobbi bo ket hetben??
Tovabb "szoktam" az eletet Krakkoban, mar voltak pillanatok, amiket nagyon elveztem, buliztam, vegre talalkozatm normalis magyarokkal, meg regi Łódzi ismerosokkel/baratokkal.
Szoval buliztam: Hat, a Reni szavaival elve: "ez nalunk (ti.Mo.-n) - Kurva nagy parti...", nem volt olyan nagy, csak 8-an voltunk, de volt kadban furdes, meg "blokersi"-k is jottek.... Hat, jo volt. Csak a vasarnap volt utana nehez... :) - koszonhetoen az elfogyasztott, Żóbrówka+alma italocskaknak :))
A buli napjan - delelott - , volt az elso lengyel oram is (minden kulfoldinek kotelezo egy 2 eves kurzus), de csak holnap fog elseben is elindulni, mert a tanar elutazott, meg addig amig itt volt, sem alt a szervezes csucsan, mondjuk ezt mar teljessen megszoktam itt, ilyen otthon (is) erzem magam :), de nem is ez a "fo" lenyeg, hanem hogy itt talalkoztam az Emesevel, aki a Pazmanyrol jott reszkezesre, merthogy lengyel szakos, nagyon birom! Van egy szinten magyar csop. tarsa is - Dani - ugyhogy igy 3-asban, szoktunk "logni" (tegnap is akkorat kartyaztunk....). Szoval kezdem megtalalni - talan - a kozegemet. Mondjuk erre tudatossan torekedtem is - ennek ellenere sem mentem el ma a csari ossznepi bulira, annyira nem volt hangulatom, hogy az hihettetlen! Ugyhogy inkabb, naplot irok, meg legalabb egy kicsit tanulok, holnapra!! Meg azt hiszem ez a szokasos - utolso elotti esti melankolia, ami rendeszeressen jelentkezik, a hazaut elott 2 nappal azaz most - ma.
Aztan elinteztem a lakcimbejelentest is, azaz mar voltam hivatalban is, hat egy elmeny volt, de legalabb haladtak, ugyhogy teljessen el voltam kepedve, meg teljessen normalissan (azt nem mondom, hogy kedvessen) kuldtek mindenhova ahova kelett, merthogy most derult, ki hogy kell(ene) csinaltatnom egy Eu-s allampolgaroknak szolo, tartozkodasi engedelyt - errol Łódzban szo nem volt - ugyhogy ha visszajottem, meg otthon is, ezt fogom intezni, de nem baj mert akkor lesz mar lengyel iratom is, ami nem hatrany a kovetkezo 5 evre nezve!! :))
Ja, meghat valasztasok is voltak, azaz az elnokvalasztas masodik forduloja....
Nem az nyelrt akinek szurkoltam, ugyhogy lehet hogy vissza sem jovok, a gyagyas lengyeleknek sikerult egy ultrajobbos emberket megvalasztani, aki melesleg a parlamenti valasztasokon nyertes part elnoke, a batya meg a min. elnok, jelolt volt, vegul nem o lesz, de meg az is elkepzelheto!!!

No comments: