Saturday, October 01, 2005

Hali!

Megvan az orarendem.
Eleg szellos lesz, mert
kedden: 9-10.30ig lesz eloadasom (Modern politikai rendszerek)
17.45-19.15 ugyanez csak szeminarium
szerdan: 8-9.30 eloadas (Szociologia) (ez egy kegyetlen idopontot!!!!!)
15-16.30 szeminarium (A nemz.kapcs.-ok tort.-e)
17-18.30 szeminarium (Bevez. az allam- es jogtudomanyba) (Na, ez se lesz semmi!!)csutortok: 11.15-12.45 szeminarium (Filozofia) (ezt nem is kommentalom!!)
15.30-17 eloadas (Bevez. az allam- es jogtudomanyba)
17-18.30 eloadas (A nemz.kapcs.-ok tort.-e)
18.30-20 eloadas (A matematika es a sztatisztika elemei)
Az utolso 3 eloadasom egy helyen, egymasutan lesz....Szerinted is johelyre raktak, a matekot, ugye??? De legalabb tutira megismerkedunka tobbi 80 emberrel - merthogy legalabb ennyien vannak, rajtunk kivul.
Egyebkent a masodik csoportba fogok jarni, mert oda jar 2 masik"sorstarsam" is, az egyikuk egy nagyon aranyos belarusz (!!!) lany, esvele beszeltuk, hogy biztos ami biztos ugyanazon az oran ne ertsuk, mitmond a tanar... :)) meghat igy konnyebben segitunk egymasnak is!! (Hal,istnek, neki is ez volt a gondolata.)
Az egyik szobatarsammal mar tegnap este mikor visszamentem, megismerkedtem- uzbeg a srac, jogon elsos, nagyon rendes - es van szamitogepe....(aszobaban meg internet.... :))) ), a masik e lengyel - rola igazabol nemtudok meg semmit mert akkor erkezett-pakolt, mielott eljottem. A harmadikszobatarsamrol nem nem tudunk semmit.Egyebkent en valasztottam agyat, es ugy tunik, nem a legjobbat, rajottem,hogy masikat kelett volna!! - na mindegy! Mindenesetre fura, hogy 4-envagyunk, a megszokott ketto helyett, illetve, hogy nincs olyan eloterunk mint a mi volt Lodzban.
Amugyis furcsa meg hogy Krakkoban vagyok, teljessen mas mint Łodz volt, ottmindenbol egy volt, itt kb. 600, ugyhogy meg szoknom kell egy ekkora varost!

No comments: