Thursday, October 06, 2005

Hali!

Mar ket napja nem irtam, ej-ej! :)
Pedig vegre elkezdodtek az oraim, tegnap is ma is, volt mar. Ezzel viszont ez a het ki is fujt, mert holnap csak Tesi (!!!) oram lesz, 12-13:30ig. Aztan majd kedden kovetkezik a folytatas!!! Hogy addig mit csinalaok?? Ha megkapom az indexemet akkor irany a konyvtar, vegre mar, ha nem akkor meg en sem tudom - ergo alszom! :)
Amugy, kezdem elvezni ezt az egesz egyetem dolgot, fedezgetek fel dolgokat, vannak tenyleg nagyon jo oraim (pl.: Nemzetkozi kapcsolatok tornete - egy eleg fiatal pasi tartja, es nagyon jo - vegre azt ereztem, hogy: "IGEN, ezt akartam, ide akartam/ok jarni!" Nagyon jo volt.) Meg tegnap nagyon szep ido volt, es eleg meleg, minden napra ilyet mondanak, de egyebkent borylt az ege, es hideg van 13 fok korul!
Egyebkent jol vagyok, bar kicsit zavart, hogy a mai Filozofia orambol nem sokat ertettem, ez volt az elso ilyen eset.
Szinten filozofia oran tortent ket dolog is, amit muszaly leirnom, mert kulonben nem orzodik meg az utokor szamara:
1: Kiderult, hogy Platont es Arisztoteleszt kell olvasnom - lengyelul.... (Miert nem volt nekunk a kozepiskolaban filozofia orank????, mindenki vagta hogy mi van csak en nem... :(
2: Van egy bolgar csop. tarsam, akivel egy koliban lakunk, igy eleg sokszor egyutt megyunk orara, meg onnan haza, ma is igy tortent, az oran viszont beszeltek valami pasirol akinek el kell vennie valami not, es hogy a cslad akarja, o nem, es hogy ez mi meg hogy meg miert.... (ezt a reszet tobbe kevesbe ertettem), Viktor is felszolalt, ora utan megyunk ki, megkerdezi, hogy egyetertek-e vele, Nos, az allaspontja a kovetkezo volt: A fiunak ala kellene vetni magat a szulok akaratanak, meg ha nem is szereti a lanyt, merthogy a szulok, ugyis jobban tudjak.....
Hat, mit mondjak erre??? Nem ertettem egyet....

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Drágám!
Azért nem volt filozófia órád, mert a magyar oktatásban az csak gimnazistáknak van, szakközepeseknek nem...
:)
Petra