Saturday, January 29, 2011

Amiről nem volt szó

A hónap elje, a december végének folytatása - emberiszony......
Dolgozni, haza, enni, aludni - és így körbe-körbe.
Aztán jött N. - és köszönet azért hogy kihúzott ebből....

Otthon - lett egy tüszős mandulagyulladásom azokból a mindenféle megfázásokból amiket nem feküdtem ki.....azért elég intenzívre sikerült a dolog, T.-vel 8aki ugye N. barátja(mondom hogy erkölcstelen dolgokat csinálok) a hugommal (és döntésekkel), Anyával, leányokkal - Edinát nem láttam vagy 2 éve.... és aztán még vissza is kelett jönni mert ugye munka - igen hétfőn bementem éjszakára, aztán kedden, szerdán itthonról.

Csütörtökön hagytam el a lakást (addig Ola hozzott kaját :), hogy találkozzam egy újabb M.-el, aki tetszik is, meg ESC-rajongó is....jah és keleti - ez ugye nekem fontos tényező.

Inda most írt hogy már 1,5 órája robog felém. Helyes. :) Nagyon várom.

Közben meg beszélek egy aszem' R.-el, varsói, TR - igen az a színház, aranyos, meg kedves "csak" varsóban van..... mondjuk ugye ilyet már láttunk.....

Ja és sikerült 2 pár cipőt beszerezni - egyet az Aldoban - mokaszin persze, hasítot bőr persze, és csak 95 (!!) zł volt, meg egy kék félcipőr a Rylkoban, mert nem tudtam otthagyni 129 zł-ért....
Igen, mondtam már hogy ha koldusbotra jutok akkor legalább lesz miben járnom egy darabig....;)

No comments: