Sunday, January 30, 2011

QaF



azaz Qeer as Folk.
A sorozat.
Mint a leszbiknek a The L word.
S megint elfelejtettem elhozni otthonról, mert uyge a nagyszobában lakom, ahol Anyu pakolni is szokott.... pedig fontos ajándék - a hugomtól kaptam meg mind az összes részt, szinkronnal....
Miután láttam a Cool-on. Olyan mintha millió évekkel ezelőtt lett volna.
Ma éjjel rábukkantam egy idézetgyüjteményre, és könnyesre röhögtem magam megint.

-Csak kétféle hetero létezik a világon: az egyik, aki szemtől szemben utál; és, aki a hátad mögött.(Brian)

Szalagavatós tánc után, kint a kocsinál:
-Láttad, hogy néztek? (Justin)
-Igen! Ezt a szalagavatót nem felejtik el. (Brian)
-Én sem. Életem legszebb estéje. (Justin)
-Még ha nevetségesen romantikus volt. (Brian)

-Melyik hülye kitalált mesét szeretnéd kisfiam? A Grimm meséket vagy a Bibliát? (Brian)
-Ha a villám le találna súlytani rád, örülnék neki, olyankor tenné, ha Gus nincs a közeledbe! (Lindsay)
-Semmi csak egy könyv, tele mesékkel, amit egy pár beszívott pali talált ki! Azóta is emiatt ölik egymást az emberek! (Brian)

Brian visszakapja az autóját:
-Jó hogy egy darabban van!(Brian)
-Örömmel közlöm, hogy mi is jól vagyunk!(Mike)
-Ez mi? (Brian)
-Kajás doboz. (Mike)
-Te ettél a kocsimban? (Brian)
-Siettünk haza, nem akartunk megállni. (Mike)
-Így szemetes kukát csináltál a kocsimból! Hahh! Istenem, pont mikor hetedikben elkérted az új bringámat, mire visszahoztad a sárvédő törött volt, az ülés kiszakadt…(Brian)
-… hahh elütött egy busz! (Mike)
(és akkor mi van arcot vág Brian)


-Oké(Justin)

-Oké? (Brian)
-Vágjunk bele! (Justin)
-Mondd ki! (Brian)
-Igen! (Justin)
-Mi igen? (Brian)

-Igen, igen, hozzád megyek, hozzád megyek! (Justin)


-Hihetetlen nem? (Justin)
-Azt azért nem mondanám! (Brian)
-Mármint, hogy tényleg megtörténik! (Justin)
-Megnézném az arcukat, mikor megkapják a meghívót! (Brian)
-A kurva életbe!(Debbie)

(Emmett lefutva a lépcsőről)

-Mi történt Deb?(Emmett)
-Brian és Justin összeházasodnak!(Lindsay)
(Ted kiköpi a vizet)
-Be fogjuk bizonyítani, hogy ha elég sokáig és mélyén szeretünk valakit (Lindsay)
-fájni fog a segge! (Melanie)
-Csak egy magyarázat lehet! Felcsinálta az aranyomat! (Debbie)
-Egy nagy büdös lófaszt!(Mikey)
-Féltem megmutatni neked, nehogy felszakadjanak a varratok!(Ben)
Disszidens vagyok? Stepford-i buzi? Megfertőztem a barátját? És most meg ünnepeljük együtt az esküvőnket? Nem ünneplünk semmit!(Mikey)


No comments: