Sunday, January 16, 2011

Weekend

Year begining.....

Impre u Anki H. (z Paryza)piątek po 1-ej bo pracowałem.....

Sobota oglądanie i dokończenie serialu...... i teraz mam czekac az do wiosennej ramówki.....ekstra....
oraz ten N. - najbardzej nieetycznie zachowanie w moim zyciu....i nawet tłumaczyc sie nie zamierzam....
a wyszlismy tez do Kitch'u, pierwszy raz w tym roku a Tam cała ekipka z Aegee....:))
i skonczylismy po kilka razy 20 minutach u mnie....

niedzela praca..... a nie wiem czy sie wyrobie do poniedzałku.....

No nic, siedze całą noc....


Évkezdet.....

Pénteken buli csak 1-től, mert dolgoztam..... a párizsi Ankánál, aki most pillanatnyilag itthon tartózkodik, jó volt, régi arcok, új hírek.....

Szombaton sorozatot néztem, aztán meg eléggé váratlanul egyébként elhagytam elefántcsonttornyomat és kimentem az emberekhez.....egészen pontossan N.-hez, akiről ki is derült mindjárt hogy ismerem a pasiját. T., szegedi és néha együtt vagyunk otthon - olyankor általán megbeszéljük a világ dolgait egy bor melett. Nahát ez N.-l is sikerült, olyannyira hogy elkövettem Életem egyik legkevésbé etikus dolgát.
Miután, Kitch-ben voltunk, Asia-ékkal, kapott többször 20 percet hogy átgondolja....
Persze, nálam landolt..... és igazából nincsen lelkiismeretfurdalásom.
Vasárnap N. - munka - N. hármas - aludtam vagy 3 órát....

Hétfőn meg tréning.... uuuu....

No comments: