Wednesday, January 12, 2011

for record.....

Tegnap hivatalos figyelmeztetést kaptam a főnökömtől egy elmaradás miatt (ok, Én is hibáztam - informálni kelett volna....), amibe sikerült neki belefoglalni azt is hogy szerinte Én lehúzom a céget, és megtiltja hogy több órát írjak be az elszámolásba, mégha tovább is bennmaradok hogy behozzam a lemaradást....
na, most nekem ez egyértelmű volt..... a probléma az hogy ha neki tényleg nem, akkor már nem csak csak "serénység" terén nem egyezzünk (mondjuk Ő a főnőköm tehát nyilván ezen nincs is mit egyezni...), ha nem alapvető bizalomhiányról beszélünk.....
Merthát, OK, nem vagyok tökéletes de ezt....
Ech....

Majd ezután, elért Anya is mielőtt indultam volna az irodából, és elmesélte hogy csak időt nyertünk, nem a háborút..... ami extra, mert ezek szerint mégiscsak spórolni kell majd....

Mindez után pedig sikerült együtt aludni G.-vel, tavaly ilyenkorról....de legalább nem háltam vele....huhh...

Jövőhéten szerdán húzok haza.....az is biztos.

2 comments:

galathea said...

És esetleg látlak is? Mennyi időre jössz?

Zoli said...

...akkor csak nem kaptad meg a commentemet....:( valamit ki is írt de éjjel volt és csak OK-ztam.
Szerdán jövök, hétfőn megyek....
(többi nálad...:)