Wednesday, January 26, 2011

film

tak, jest jeden film, którego nie wiem dlaczego najbardzej lubie jesli chodzi o "filmów lekkich"...
nawet, mimo ze nie uwazam filmu za jakiegos wybitnego....
a jednak.... moze portugalskie piosenki, a moze Ksiazkiewiczowna, moze po prostu ta kuchnia...
nie wiem.
wiem tylko ze od czasu do czasu musze ogladac:



Podaruj mi


Jeszcze się nie stało nic
Jeszcze świat na dłoni
Jeszcze mi się tylko śnisz
A już serce płonie
Wiatr nie porwie mnie
I nie zmyje deszcz
Będę od kiedy chcesz

Podaruj mi sny
miesiące i dni
podaruj już dziś
cudowną przyszłość
A ja oddam Ci
miesiące i dni
magiczne sny
i miłość

Nie policzę ile dróg
Jest już poza nami
Gdzie nas porymował Bóg
Ani gdzie my sami
Ważne jest, że cud
Że do szczęścia klucz
Znalazł się sam
Brak słów

Podaruj mi sny
miesiące i dni
podaruj już dziś
cudowną przyszłość
A ja oddam Cimiesiące i dni
magiczne sny
i miłość

Add hát nekem

Még semmi sem történt
Még a világ a tenyeremen
Még csak álmodom veled
De szívem már lángol
A szél sem vihet el
Eső sem moshat el
Leszek, amint csak szeretnéd

Adj hát nekem álmokat
Hónapokat és napokat
Adj már ma
Csodás jövőt
Odadok cserébe
Hónapokat és napokat
Mágikus álmokat
És a szerelmet

Nem számolom, hány út
Van már rajtunk kívűl
Hol tréfált meg Isten
Vagy hol vagyunk mi
A fontos, hogy a csoda
A boldogság kulcsa
Meglett magától
Szavak sincsenek

Adj hát nekem álmokat
Hónapokat és napokat
Adj már ma
Csodás jövőt
Odadok cserébe
Hónapokat és napokat
Mágikus álmokat
És a szerelmet

No comments: