Thursday, August 27, 2009

PKR....

Olyan nagyon régen beszéltem már a lengyel romantikus romédiákról....
Ennek oka hogy nem volt egy kanyi normális sem... De most... hahh... lesz..

Miłosc na wybiegu - Szerelem a kifutón - Tiszta Holywood! :)

Naon várom....;)



Bardzo dawno temu ostatnio piszałem o Polskich Komedii Romantycznych....
Z powodu głównie takiego, ze nie było o czym piszac, poniewaz Kochaj i tancz oraz Idealny facet dla mojej dziewczyny raczen nie osiagali taki poziom, owszem ogladałem odu, ale ta pierwsza, nawet dla mnie (a ja mam na prawde ogromna wystrzymałosc jesli chodzi o PKR) było denne.... a drugi mogło byc dobra o ile by tego zrobili a nie tylko jakos tam składali z czesci tylko....
Ale teraz!!!! Miłosc na wybiegu....
hahh, Kune ubóstwiam, Doroczynski jest mega sliczny (znowóz po Rozmowy noca), a ta nowa dziewuszka całkiem fajna i sensowna...

Bardzo czekam.....

Apropo, chetnych??