Friday, August 07, 2009

Hivatal

megdöbbentő hogy most, 5 év után sikerült kihalászni a netről egy olyan hivatalos dokumentumot amely lehetővé teszi hogy az Oktatási Minisztérium igazolást állítson ki a külföldi tanulmányaimról.... Ez eddig nem volt lehetséges, de olyan szinten hogy egy hivatalosnak kinéző a hugom nevére írott igazolást használtunk, amelyet még valamikor balkézről a bizottság irodájából kaptunk.....és kb. olyan szinten volt őrizve mint egyetlen más dokumentum se otthon.
MOstmeg, lehúztam a kérelmet, kitöltöttem aláírtam, visszaszekenletem, e-mailben elküldte az Ügyfélszolgálati irodába (ahol nagyon kedvesek és segítőkészek voltak!!) és sinen van a dolog.

Komoly sokkban és döbbenetben leledzem.....

Volt egy másik dok is, ami a nyugdíj igazolásához kell.... egy füst alatt azt is elintéztem.... ;))

No comments: