Friday, November 13, 2009

idézetek/cytaty

Néhány az utóbbi időből/Kilku z ostatnych czasów:

Szeretem a pénzem olyan helyen tudni, ahol látom is..... beakasztva a szekrényembe, például...
Lubię moje pieniądze w miejscu, w którym mogę je widzieć… wiszące na wieszakach w mojej szafie...
(Carrie)

Az igazán jól kinéző férfiak, soha nem igazán jók az ágyban, minthogy soha nem volt nekik muszáj.
Mężczyźni, którzy wyglądają za dobrze nigdy nie są dobrzy w łóżku, ponieważ nigdy nie musieli być.
(Carrie)

Siessük szeretni az embereket, olyan gyorsan elmennek, csak cipők és süket telefonok maradnak utánuk....
Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą, zostają po nich buty i telefon głuchy...
(Jan Twardowski)

Néha, úgy tűnik nekem hogy ez az ország elmebeteg.
Czasami mi się wydaje, że ten kraj jest chory psychicznie.
(Wisława Szymborska)!

4 comments:

inda said...

Nem hiába kapott Szymborska Nobelt, jól látja a helyzetet :)

Unknown said...

a ja żyję na Węgrzech. co powiedzieć?
czasami chiałbym żyć w Polsce, bo wydaje się tak bardziej normalny kraj.

Unknown said...

Przepraszam, wolę po polsku.
Może być, że Polska jest chora (psychicznie), ale czasami ja wolę źyć w Polsce, bo bardziej podoba mi się niż na Węgrzech. Ważny rzecz, że znam Polskę tylko jak turystem. Do Krakowa chcę codziennie.

Zoli said...

Wiesz Co? Zgadzam sie z toba, tez wole mimo wszystko zyc w Polsce niz na Wegrzech, bo faktycznie jest troche lepjej....
A skad z wegier? :)