Monday, December 08, 2008

Kwestionariusz Prousta

*Główna cecha mojego charakteru:

Miły gość, gaduła...:)

*Cechy, których szukam zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn:

Wdzięk, poczucie humoru, umiłowanie życia i inteligencji.

Robi na mnie wrażenie, jeśli ktoś czyta książki, co nie jest dziś tak oczywiste. (również nie mam czasu...:( )

*Co cenię najbardziej u przyjaciół:

Akceptację mojego charakteru. Wierność. Inteligencję.

*Moja główna wada:

Spóźnialskość (nie wiem, czy istnieje takie słowo. Wada istnieje na pewno). Nie umiem jeszcze odmawiać na tyle, na ile bym chciał. Choć staram się robić tylko to, co w zgodzie ze mną.

*Moje ulubione zajęcie:

W kolejności: 1. Odkrywanie (zawsze coś innego, obecnie Czeskie šlagery) 2. Czytanie przy winie 3. Seks

*Moje marzenie o szczęściu:

Ze kiedyś mnie znajdzie....

*Co wzbudza u mnie obsesyjny lęk:

Ludożercy, w postaci psy. Poza tym nic.

*Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem:

Chyba niema coś takiego, wierze w tym ze wszystko można przeżyć, przynajmniej przetrwać.

*Kim lub czym chciałbym być, gdybym nie był tym, kim jestem:

Przystojnym wysportowanym blondynem lub wysoką rudą kobietą. Oprócz tego mógłbym być Chorwatem. (Nie, chyba Polakiem nie.;)

*Kiedy kłamię:

Kiedy chcę załagodzić jakiś spór lub złagodzić czyjeś cierpienie. Lub gdy się spóźniam. Powoli się tego oduczam, ale czasem nie znajduję innych środków na zaradzenie nieprzyjemnym sytuacjom.

*Słowa, których nadużywam:

W Polsce – "superowo", "mi sie wydaje", Na Węgrzech - "słowa nieprzyzwoite...."

*Ulubieni bohaterowie literaccy:

Paweł z Berka.

*Ulubieni bohaterowie życia codziennego:

Moja Ola i Andi.

*Ulubieni bohaterowie sceny politycznej:

W PL - Władysław Bartoszewski. Na HU - nie ma takiego....

*Czego nie cierpię ponad wszystko:

Kiedy mnie ktoś zmusza do czegoś.

Poza tym nie lubię u siebie takiej cechy, która jeszcze trochę mi pozostała ze życia poprzedniego: chęć przypodobania się ludziom. Robienie czegoś na pokaz. To bardzo niszczy człowieka(mnie).

*Dar natury, który chciałabym posiadać:

Dobrze śpiewać.

*Jak chciałabym umrzeć:

Nagle.

*Obecny stan mojego umysłu:

Pozytywny wręcz optymistyczny... :).

*Błędy, które najłatwiej wybaczam:

Spóźnienia.

*Moja dewiza:

Żyj i daj żyć innym. A jeśli nie chcesz żyć (do czego masz pełne prawo), to daj żyć innym.

No comments: