Monday, April 07, 2008

Lana...II.


No i oto tekst, nowego hita:

Pronadji me

Ponekad se cini da sam te vec znala
prije nego sam se rodila
iako te nisam upoznala
prica se je vec dogodila

Vjerujes li ti u takve stvari
vjerujes li u sudbinu

Ref.
Pronadji me, jos ove noci
probudi se, ja cu tebi doci
pronadji me, al' prije jutra
budi moje novo doba
budi moje sutra

Jer izmedju nas dvoje ne trebaju rijeci
dovoljni su samo pogledi
sve sto treba znati oni ce mi reci
kad se jednom susret dogodi

Vjerujes li ti u takve stvari
vjerujes li u sudbinu

Pronadji me, pronadji me, pronadji me
probudi se, o, probudi se
pronadji me, al' prije jutra
budi moje novo doba
budi moje sutra

Z refrenu cos przekładam......najwazniejsze...:)

Ref.
Pronadji me, jos ove noci
Znajdz mnie, juz tej nocy
probudi se, ja cu tebi doci
Obudz sie, bede przyszła do ciebie
pronadji me, al' prije jutra
Znajdz mnie, ale przed ranem(świtem)
budi moje novo doba
Badz mojim nowym dniem
budi moje sutra
Badz moją jutrą

No comments: