Friday, January 20, 2012

Neil Patrick @ David



Courtesy of OUT.com/Forrás: out.com

Gyönyörűek a képek.
A cikkből két kiemelés:

"Emlékszem, hogy húszas éveim közepén, feküdtem valami ágyon azt gondolván, hogy soha senkivel nem tusolok majd együtt és nem lesz állandó kapcsolatom. Emlékszem, attól féltem hogy egész életemben egyedül leszek. Szerencsére a világ változott, a megítélés megváltoztatta az Én életem is...."

"...Azt mondják nem idális házasság az övék, arra törekednek hogy ugyanúgy viselkedjenek a rosszabb napokon is, mert tovább kell lépni, megoldani a problémákat és nem kétségbeesni...."

Zdjęcie są piękne.
Dwa cytaty z artykułu:

"Pamiętam, że w mojej połowie lat dwudziestych, leżałem w łóżku myśląc, że nigdy z nikim nie wezmę prysznica, nie będę miał żadnego stałego związku. Pamiętam, że bałem się, że całe swoje życie będę sam. Na szczęście świat się zmienił i postrzeganie zmieniło, moje życie

"....Mówią że nie są idealną parą, starają być tacy jak zawsze też w złe dni, bo trzeba iść dalej i radzić z problemami, niż załamywać się...."

No comments: