Tuesday, September 27, 2011

Łódź Fabryczna

Megint évforduló esedékes - nem kerek, nem nagy szám - 7-es. Mint mindig ilyenkor elfog a számbavétel vágya, amit aztán sokféleképen de megélek, mert kell, mert ettől is komfortos az életem.
A mostani hír az hogy október 15-én éjjel végleg bezárják eddigi életem egyik legfontosabb állomását - Łódź Fabryczna-t (Lódz Ipartelep). Az elsőt ahová tényleg megérkeztem - Warszawa Centralna-n csak átszálltam, azon a napos Őszön.
Ahonnan majd elindulok Krakkóba, először csak hazafelé, aztán felvételizni aztán meg "végleg". Ahol P. "leszált a vonatról azon az esős tavaszon". Ahonnan Anyát vittem Varsóba életében először, -30 fokban, hóban-fagyban....
Átépítik, egy kétszintes, intermodális közlekedési központ lesz belőle, elegáns parkal meg irodaházakkal. Hát hiába Lengyelország fejlődik.

Én pedig búcsúzom drága Łódź Fabryczna: Viszlát! Dowidzenia....

1 comment:

galathea said...

Boldog szülinapot! :)
El vagy tűnve...