Sunday, September 18, 2011

Imprezy/Események

Az "Amiről nem volt szó" sorozatba is illeszthetően.

Ebben az évben "nagy buliban" egész augusztisug nem voltam. Hiányzik is.....

Aztán augusztusban volt egy esküvő meg lagzi Kielcében, Karo-val. Egy parkerdő közepén egy villa-hotelben. Imádtam!

Ekkor már tudtam hogy a szeptember sem lesz egy unalmas hónap.....

10-11-ei hétvégén Varsó. Városi lagzi, 5 csillagos hotel, csalódás ennivaló és kiszolgálás - a Hotel Poloniat nem ajánlom erre a célra.... Fél 7kor jöttünk ki a kora reggelbe, ilyen eget még nem láttam ebben az országban, ilyen "csendes" Jeruzsálemi sugárutat se..... Tetszett, Varsónak vannak olyan arcait amit kifejezetten tudok kedvelni. Vasárnap meg forróság 27 fok! (az, itt ugye különleges, különössen szeptemberben), kissé ugyan elintéztük magunkat, ugyhogy ránkfért a pihi...
Mostmeg, Radek szülinapja (Ola fiatalabbik bátya) itt a Lizard-ban. 2 napra hontalan lettem és ember irányító. De a buli kifelyezetten jó volt, messze felülmúlta a várakozásainkat.
Mondjuk még jó hogy Olánál aludtam - Őt és Adamot hazza kelett kísérni....;))

No comments: