Tuesday, April 26, 2011

Ünnep után.../Po swiętach...

Back to KRK.

Egy nagyon rövid Budapesti látogatás után - ami épp arra volt elég hogy rájöjjünk hogy semmire-se..... azért volt színház - Életem egyik nagy álma volt Eszenyi Enikőt színpadon látni - meg fürdőzés, persze a Széchenyiben - forróvíz, gőz és társai....meg tömeg és egy fia szépfiú se....na jó, talán-talán 3-at nem dobnék ki az ágyamból.... ez elég szerény eredmény lévén hogy mindenki félmeztelen volt és több százan fürdőztek rajtam kívül. És akkor vagy én öregszem vagy csak megnőttek az igényeim??!!
És semmit se nem vettem - a hugom vásárolt, nekem is. Napsárga alsógatyát. Csudaszép és jó kedvem lesz tőle...;)
Többek közt a Sugárban....;) ahonnan nem tudtam felhívni Indát mert ugye messze van mostanában.... pedig szerettem volna.

Po przykrótkiej wizycie w Budapescie - co znów wystarczyło na to żeby zdać sobie sprwę że na nic nie wystarcza.... a mimo to był teatr - sztuka Lope De Vega, fantastyczna.... i łaznia, oczywiscie Łaznia Szecheny'ego - gorące zródła i para.... plus tłum i ani jeden ładny.......może było ze 3, których bym nie wyrzucił z łózka, ale to i tak marny wynnik, przy kilkusetnym, wpół nagim tłumem samców. I to moje oczekiwanie wzrosli czy tylko starzeje??!!
I nic nie kupiłem - siostra zakupowała, dla mnie też. Boxerki w kolorze słonca. (bo są i tacy jak Ja...;) Cudnie jest. ;)

No comments: