Sunday, April 17, 2011

Egyedül...../Samotnie....

Bo w tym tłumie poprzednego postu jestem samotny.....
Po prostu.



Bery:
W piosence lata, dziwne uczucie
nieustanie wiruje
Siedzę na rogu ulicy, łzy myją twarz
i nie jesteś tu, ze mną

Esther:
Od nas może wszystko zacząć
Każdy dotyk i dźwięk
Po prostu przytul mnie żebyś czuł,
Po prostu mów teraz, abym usłyszał

Refren:
I proszę obejmuj mnie, trzymaj mocno
Nie szkodzi teraz, moknąć w kąpieli deszczu
Samego, samotnie
i tak nie idze dalej

Pozostaje jak ślad na piasku
Sam płakałem za Tobą, potajemnie
Samego, samotnie
Nie mogę ...

Esther:
Znów, stara pieśń, budzi dawne uczucie
i obserwuję telefonu
Ktoś by dzwonił i powiedzał
Obyś był tu ze mną


Bery:
Od nas może wszystko zacząć
Każdy dotyk i dźwięk
Po prostu przytul mnie żebyś czuł,
Po prostu mów teraz, abym usłyszał


Refren:
I proszę obejmuj mnie, trzymaj mocno
Nie szkodzi teraz, moknąć w kąpieli deszczu
Samego, samotnie
i tak nie idze dalej

Pozostaje jak ślad na piasku
Sam płakałem za Tobą, potajemnie
Samego, samotnie
Nie mogę ...


Razem:
Od nas może wszystko zacząć
Każdy dotyk i dźwięk
Po prostu przytul mnie żebyś czuł,
Po prostu mów teraz, abym usłyszał


Refren:
I proszę obejmuj mnie, trzymaj mocno
Nie szkodzi teraz, moknąć w kąpieli deszczu
Samego, samotnie
i tak nie idze dalej

Pozostaje jak ślad na piasku
Sam płakałem za Tobą, potajemnie
Samego, samotnie
Nie mogę ...

[2x]

Sam! Sama!

No comments: