Monday, September 13, 2010

Varsói Vasárnap / Weekend Warszawski

Megint persze rábeszélt hogy menjek fel, én meg a dolgozatírás közben - mikor máskor?? - beadtam a derekam és szombat hajnalban, 4 óra alvás után felültem a vonatra Warszawa Centralna felé.
Jó döntés volt:
- Elrángatott Mislovitz koncertre - amit végig álltam (ugye, Én alapvetően nem járok ilyen koncertekre - kissé más a zenei ízlésünk - de megállapítottam hogy vannak jó számaik, sőt van amit Én is ismerek, és ráadásul nem is rondák.....:)
- Voltunk éjjel megnézni a Krzyz-t, jól van, még mindig áll (a debilek meg előtte térdelnek és imádkoznak - igaz ez az előtte ez két kordon és vagy 50 méter....)
- Néztünk pasikat a romeken - na, ez vele mindig fun.... ;)
- Eladósodtam a bizsuk miatt (jó, jó, utoljára mondom, tényleg!!) - de továbbra sincs problémám ezzel... ;)
- Isteni, márványsajtos tésza
- Elmentünk Łazenkibe, ahol sikerült megint eljátszanunk a veszekedő fiatal párt.... szerintem ez valami hobbi lesz....;)
- Volt Chopin-koncert a szobor alatt a parkban- azóta szerettem volna eljutni, amióta olvastam róla ebben
- Kellemes vasárnap délután, nagyon jó emberekkel - a B. tervben

Rossz döntés volt:
- Egy sort sem írtam abból a dolgozatból amit ma kellene leadjak, aztán éjjel meg kiderült hogy nem működik a laptopom....

No comments: