Sunday, March 16, 2008

Eurovision i inne....

Hejho!....
boze-jezu....(hmm...dzis i tak aktualnie, skoro jest niedzela palmowa....:D) nie piaszałem od lat....
No, bo byłem w domciu, było rewelacijnie, po1: bo Dalma - jest w domu, a ja własciwie dlatego pojechałem, i spedzilismy razem kilka dni....wszystko było.....duzo gadanie, shopping w Suboticu (znów i nadal zdałem sobie sprawe ze w Serbii jak tanio..:D), imprezkaitd...:D Naprawde był fajnie.....Dzieki Dalmo! :DD
A potem wróciłem z tym nieczesnym autobusem, bo sie spóznilismy 1,5 godz. i ledwo zdaziłem na cwiczen.....gdzie okazało sie ze nie jest na liscie, bo nie byłem obecny tydzien temu, a wiec muszałem troche zmienic, ale dobrze, bo bedziemy razem z Adamem, a cały dzien bedzie wolny..:D czyli bedzie mozna spac!! Ha-haha...:D
A miedzy czasie......juz dowiedzelismy wszystkie utwory na tegoroczna Eurowizje!!! :D
sumie 43 piosenki, najwiecej w historii, i sumie bardzo dobry rok bedzie!! a My bedziemy na miejscu!! Oczywiscie relacje bedzie na zywo..:D
Teraz tylko to słucham (mimo ze zapomniałem w domu mp3 - i dlatego czuje sie jak niepełnosprawny...:)
I rzecz jasna juz mam kilka faworitów.....
Ale o tych juz w osobnych wpisach..:D
Teraz czas jeszcze troche na nauki, bo w koncu bede muaszał zaliczyc Teoria stosunków miedzynarodowych, a tuz po - od piatku bede miał pierwsza grupa....hmm....wielkanoc znów w Polsce....tzn. poniedzałek juz w domu ale sroda juz!! wracam...
Ostatnio piatek i sobota spedzilismy z Andim...:DD
Było taki fantastyczny koncert na Akademii Muzycznej.....ojj, boze!! Wrto było zaczekac te 1,5 godziny..:DD boze i praktycznie, odkad do dzis 5 rano pilismy....no trudno, czasem trzeba.....ale juz tylko czasem, bo zdfalismy sobie sprawe ze to juz jestesmy stare do takich wypadów....:DD

No comments: