Tuesday, November 08, 2005

Na'on jó!!

Mar megint nem irtam egy csomo ideje!
Pedig sokminden tortent, nem Krakoban, hanem otthon. merthogy az okt. 28-nov.6 idoszakot volt szerencsem otthon tolteni! (ezert sem irtam)
Szoval, jo volt, szep volt, de nem maradtam volna tovabb, persze, megint nyuglodtem, hogy vissza kell jonni - de ez csak a szokasos (Pm.-n is 4 evei csinaltam ezt, minde aldott vasarnap!!)
Orulok, mert sikerult majd' mindent elintezni ezalatt a bo egy het alatt, talalkozni azokkal akikkel igazan fontos (EDINA!!! :) ).
merthogy tobbek kozt Edibabaval is sikerult talalkozni, mert "hazaruccant" 4 napra, nagyon jo volt, rettenetessen orultem amikor elmondta a Reni, az allomason, amikor hazaertem, merthogy ez egy minden eddigitol eltero hazaerkezes volt, eddig, max. Anya es Apa volt kint, most viszont Anyu, Dalma es Renike is!! jo volt, kicsit tartottam tole, hogy igy "osszeszaladunk" de semmi gond nem volt belole, azt hiszem kezdem levetkozni a tavaly kialakult szokasaimat.
Egy baj volt ezzel a hazamenetellel, pontossan kettevagta a karacsonyig terjedo negyedevet, ez most erzem, hogy mennyire ki tudok esni nehany nap alatt is a ritmusbol, a nyelvrol ne is beszeljunk!!!
Es most megint nagyon hasonlo erzeseim vannak azokhoz amiket szept. vegen ereztem.
Tanulsag? meg mindig Łódzba vagyom, illetve nem szoktam meg Krakkot.
De mar jo uton vagyok, (Krakko fele - hogy kepletessen fejezzem ki magamat) mert kezdek rajonni, mi is az igazi bajom, (alt. nem az amit mondok, gondolok, hanem van mogott, valami melyebb, masabb) ezuttal (is), az hogy nem erzem hogy lennenek korulottem (ezert sem jo visszajonni, otthon tomenyen vannak korulottem), ilyenkor mindig legures terbe kerulok. A masik pedig a koli, csak nem gyere be nekem ez a 4-agyas szoba....:(
No, es az orok ellenfel: az unalom - persze ez ellen tokeletes ellenszer a tanulas, ugyhogy at is fogom alakitani a napirendemet, mert ez mar nem alapott, hogy csak ugy folyik ki a kezem kozul az ido!!
Mas: Nagy orom ert ma!!! Teljessen veletlenul osszefutottam Boriszal!! Hat en kb. 3 p-ercig szohoz sem jutottam, teaztunk egyet - olyan nagyon jo volt: egyfelol ismerost/baratot latni, masfelol pont az tortent amit itt eddig nagyon hianyoltam - lettek korulottem.
Majd, kb. 10 percre ra, talalkoztam a Jozefel is - o is Łódzi, o is csoporttars, de mind a ketten rohantunk, csak szamot csereltunk. Ugyhogy ma teljessen alaptalanul allitom, hogy unatkoztam volna, vagy hogy nem lettek volna korulottem. Hat, remeljuk ez igy is marad - vagy legalabbis, mostmar lassan kialakul.

No comments: