Tuesday, December 02, 2014

Tegnap - este


A Lett annyira eszaki hogy csak na - pedig azt szokta mondani, s ezt egyeb elbeszelesek is alatamasztjak, hogy ahhoz kepest hogy lett nagyon expresziv es impulziv.
Meg kelett vitatni hogy alapvetoen akar ajandekozni az unnepre, de dontsuk ezt el mert kulonben kinos lesz.
Namost; ha En akarok valamit adni akkor azt igyis-ugyis, tehat nincs szukseg dontesekre kozosen - ezt ertette, de attol meg kototte az ebet a karohoz - ugyhogy elmondtam hogy az En ajandekom mar megvan s igy is ugy is megkapja.
Hogy mi ertelme volt a kerdesnek ne is kerdezzetek....
(az hogy eszaki es ugy is gondolkozik)
Ezt neki is mondtam; erre kozolte hogy soha nem lehet tudni es hogy ez ilyen kulturalis kulonbseg, majd pedig a volt, holland baratjahoz hasonlitott.
Hat ezen bedramaztam - es kozoltem hogy ezt rohadt gyorsan felejtse el, mert en se holland, se a baratja (tudjuk, no label).
Ez hatott.
Olyannyira, hogy elnezet is kert, es azon kezdett vegyengeni hogy megis a sorsnak mi dolga lehet velunk hogy igy osszehozott bennunket.
Na ez volt az a pont amikor kozoltem, menjunk inkabb aludni....

(igen; igen, ez egy lenyeges tema lesz, egyetertek, de nem most es arra is emlekszem meg a tavaszbol hogy nem jo idejekoran bizonyos dolgokat megbeszelni)

No comments: