Monday, December 01, 2014

A het eleje

A mai nappal a het kivetelesen jol indul - miutan penteken nem pontositotta a "9 es fel10 kozotti" idopontot a coachom, a 9:15-os megerkezesemre kozolte hogy "latom, elkestel".
Amire kozoltem hogy 7 orat kell itt lennem - ugyhogy ha 40 perces ebedszunetet tartok akkor is minden rendben. Erre O hogy a 9 ora az 9 ora.
Csak annyit tudtam megjegyezni hogy "valoban".

Az ilyenek jelentosen javitjak a munkakedvemet es aktivitasomat.

Pedig, a hetvege utan mar-mar ott tartottunk hogy kedvel jovok* dolgozni - koszonhetoen - tobbek kozt a P.-vel valo beszelgetesnek.
Jo hogy ha az ember idonkent kimondja hogy mit, miert csinal.
Olyankor mindig tisztul a kep.

Kicsit el is keseredtem ettol a ma reggeltol - de egyfelol olyan isten nincs hogy ne januar vegen menjek vissza Krakkoba,(presztizs, penz, biztonsag es nyugalom egy idore utana, no, meg a Lett) masfelol meg eloszor jutott eszembe hogy egyszeruen csak pihenni szeretnek, egy kicsit kikapcsolni ebbol az allando keszenleti allapotbol (idegen nyelv, stressz es felelem hogy valamit elrontok, kozvetlen kollegakat kezelni kell, stb.).

Rovid het ele nezunk - penteken hajnalban vegre repulok haza.


*Az nagyon hianyzik a Transporeonbol hogy oda mindig is imadtam bejarni. A gogliba is szerettem bejarni, de utaltam azt hogy az asztalhoz vagyok lancolva. A banknal ugy van hogy jo Brusszelben lenni, es a bejaras az irodaba is rendben van. A hangulat az ami idonkent nem pozitiv - ezt tobben mondtak hogy a brusszeli iroda ilyen - nos, egyet kell ertenem.

No comments: