Wednesday, March 28, 2012

Volt egy út...

A múlt hét egy őrület, úgy ahogy van. Aztán csütörtökön leléptünk - mert van egy hely...;)


...és Budapest tényleg jól festett.

Pénteken aztán végül haza, a vonaton kisebb összetűzésbe sikerült keveredni néhány szemtelen fruskával, de aztán csak lett helyem.... közöltem is, ha ezek a fiatalok ennek az országnak a jövője, akkor már ma pakoljunk....
este Dalmával (és választottjával)

Szombaton - fodrász, évek óta először van rövid hajam, Szilvi is jól van de azért kidobhatná azt a f...szt.
Mariann közben romjaiban, jól sikerült az estéje úgyhogy egy "Hozz kaját!" halálhörgéssel indított...aztán ültünk van egy órát a napon! :)
Délután séta, séta, séta, 6 éve először láttam a tulipánfákat, gyönyörű ez a Szeged....de bűnrossz a fagyi az Acapellában.
Befittyent még egy Pick meccs - győztünk.

Majd Petra - megint éjjel éltünk. Reggel fél 9kor jöttem el.

Aztán békés, forró-nyári vasárnap, Anyával.
Szembejött az ok - hogy miért kelett is ez nekem (voltak ötleteim de ez nem) - jelesen, rendben lévő embereket láttam magam körül, akik épp élvezik hogy megtalálták azt akivel egy életet lehet leélni...


Hétfő - munka, Orsi(!!!!) igaz csak egy pillanatra, Jago és vonat - vissza-haza.
És 0 egység pasi...

4 comments:

Olya said...

<3 :) ;) Remélhetőleg lesz megint alkalom...:) :*

Olya said...

<3 :) Tényleg csak egy pillanat volt...:S Méééég legyen olyan!!! :)

Zoli said...

Majus, elet, majus! :)

Olya said...

Május...még nagyon messze van...:S :)