Wednesday, March 07, 2012

Morning evening

Rinnyálni fogok.

Most épp nem tetszik hogy mindent nekem kell csinálni....
Megkeresni és beosztani a fizumat.
Túlélni a hó végét, ha épp ez a bizonyos fizu és mesteri terv csorbát szenved.

például +40 zł miatt amit a gázpalackom csapjára kért a kora reggeli jó munkásember.

És ez csak 40 zł....

Plusz persze nekem kell a 'mestörembört' is megtalálni - aki közölte hogy akkor dél körül jönne...Hol élnek ezek?

És még Inda-blog sem segített - pedig sokkal jobban ír mint Én....(most irigykedem)

Plusz kevés ember van az irodában, mert vagy szabin vannak vagy tréningen, és azok is b*****nak felvenni a telefont..... és elvileg ma Én vagyok a főnök - ami abból áll hogy nulla dolgot tudok csinálni de a felelősség az enyém....

Inda erre megkérdezné hogy mi a valódi oka frusztráltságomnak?
Még diagnosztizálok....

Közben visz az ár, és be van tervezve a legközelebbi 3 hét.....

---
Narzekać będę.

Nie podoba mi sie ze musze wszystko Ja sam robić.
Zarobić oraz rozdysponować swoją wypłatę.
Przezyć końca miesąca kiedy ten misterny plan legnie w gruzach.

Na przykład przez te 40 zł który mi zaspiewał poranny majster-hydraulik za zawór do mojej butli gazowej.
A to tylko 40 zł....

Plus Ja muszę znaleść gościa, który na dodtek powiedzał ze to "tak, koło 12ej możemy być".... W jakim świecie oni żyją??

Inda-blog nie pomaga, a pisze o wiele lepjej niz Ja. (to tu zazdrość)

O pracy dziś nic nie napiszę jeszcze...

Inda by zapytała, jaki jest powód mojej frustracji?
Jeszcze dyagnozuję....

A w międzyczasie mam zaplanowane następne 3 tygodnie - pływam z prądem.

Petra! Monkey Majik most ütött.... :)

No comments: