Sunday, February 27, 2011

Amiről nem volt szó..../O czym nie było....

Február....

Hónapok óta a legtöbb munka - 177 órát dolgoztam bevalottan (azért persze ennél több volt....). Átfedő projektek, irreális határidők.....
Financiális krach....nem tudom hogy sikerült elérni a hónap végére úgy hogy van valami kis pénz a számlán....

A szerdákról: Először Warszawa, Indánál, meg a Nowy wspaniały swiatban (ahol sikerült otthagyni megint a telefonszámomat a pincérnek - úgy, hogy közben gyakorlatilag randin voltam....;), aztán P. szintén Varsóból - akinek Ola gyakorlatilag eladott....;), aztán meg keddi High School Musical a Kitschben, Asiaval meg Aniaval.

A régóta szervezett "munkás" taliról nálam, ami enyhén szólva is furcsán sült ki tegnap...nem gondoltam hogy még csak nem is szólnak majd....

Hogy a hónap eleje és vége magyar hétvége volt - először drága barátok Debrecenből, aztán meg Andrea, Orsival de Oli nélkül - plusz Majka!! :)

Semmi mást csak egy táskát vettem!! :)





Luty.....

Od miesace najwiecej pracy - udało się przepracować 177 godzin (oczywiscie było wiecej, ale nie wszystko pisze.....). Projekty pokrywające, przy czym w różnych językach, o terminach bez sensu.... to że mi się udaje, to duży sukcess....
Finansowo krach....nie wiem jak mi na to wszystko starczyło?!

O środach: Najpierw Warszawa - Inda plus Nowy wspaniały świat (gdzie znów zostawiłem numer, tak że praktycznie byłem na randce....;), potem P. też z Wawy - komu zostałem praktycznie sprzedany przez Olę, a jeszcze później High School Musical we wtorek z Asą i Anią.

O spotkaniu u mnie, od dawna organizowanej, "pracowej" - która lekko mówiąc wyszła dziwnie wczoraj.....nie sądziłem że nawet się nie kiwną głową o elementarnych zasadach grzeczności nie mówiąc....

O tym, że miesac miał początek i koniec węgierski - najpierw drodzy przyjaciele z Debrecen, a potem Andika, z Orsi ale bez Oli'ego - plus Majka!! :))

I nic nie kupiłem tylko jednej torby!! :)

No comments: