Wednesday, July 22, 2009

Zene/Muzyka

Mostanában......
Ostatnio.....


Franka - Možda volim te (Talán szeretlek/Moze, cię kocham)

Izdaju me koljena
A nisam se zaljubila
Dal' je to zbog zelenog
U tvojim očima?

Tako bih te ljubila
Da skroz bi te izludila
Probaj malo crvenog
Sa mojih usana

Noć je luda, sve mi daj
Ti si taj, ti si taj

Od poljupca tvog
Ja htjela bi trag
Nek' govori svima da si mi drag
Da sam ti budna sanjala na grudima

Od dodira tvog
Ja htjela bi žar
Htjela bi noćas tebe na dar
Pa da me ljubiš i grliš i moliš
da budem ti sve
Jer možda volim te...

Znamo se tek minut - dva
A već mi lutaš mislima
To je do zaljubljivog
U mojim genima

Summerski megahit.... ;)

Manca Špik - Moj edini (Egyetlenem/Mój jedyni)

aaaahaaaa
Vedno sem živela,
kakor sem želela,
a si zmešal glavo,
srce mi bravo.
Zdaj je vse u dvoje,
le ljubezen poje,
varno si zavetje moje.

REFREN
Moj edini s tabo bi vse delila,
dež in solze zate posušila,
vse življenje skrila bi v čas,
ko ti iščeš mi smeh na obraz.

To je potovanje,
vsak dan znova v sanje,
srečne konce zame,
napisal si ooo,
noro doživetje zima in poletje,
s tabo končno čutim,da živim.

REFREN
Moj edini s tabo bi vse delila,
dež in solze zate posušila,
vse življenje skrila bi v čas,
ko ti iščeš mi smeh na obraz.

In če drugam kdaj,
zanesel bi te tvoj korak,
nevem,če še znam,
sama pluti skozi zrak.
Brez tebe.

REFREN
Moj edini s tabo bi vse delila,
dež in solze zate posušila,
vse življenje skrila bi v čas,
ko ti iščeš mi smeh na obraz.

oooo ko ti rišeš mi smeh na obraz.

3 comments:

inda said...

Még egy szerb-horvát gyöngyszem, 'zseniális' szöveggel: http://www.youtube.com/watch?v=UeLEhaDXzSU

igaz, nem idei termés :)

Zoli said...

Hej-.... Köszönöm!! Ez nem egy Abba cover, teljessen véletlenül?? :))

Kár, hogy nincs profilod... :)

inda said...

Blogol.hu-s blogom van (inda.blogol.hu). Engem is az ABBA-ra emlékeztet, de azt hiszem csak az eleje hasonlít.