Thursday, January 17, 2019

Like

Előszőr jutott eszembe - ebben a nagy mélázásban - és Insta pörgetésben az hogy a Lettnek van-e profilja.
Namost ez több okból is fura.
Sokaig tartott de le tudtam zarni mindenfele implikaciot magamban, olyan 1-1,5 eve.
Nagyon kivetelesen jutott csak eszembe idonkent.
Brusszel reg nem Ot jelenti - sot lassan mar a bankot se.

Erre tessék.

Egyebkent van neki - de semmi szignifikans (ahogy azt vartam is), a legmeglepobb hogy van egy olyan kozos ismerosunk akin nagyon meglepodtem. Nos, kicsi a vilag, egy utcanal is kissebb.

Es igen nembirtamki es lajkoltam egy fotot. Egyet. Mondjuk az pont szignifikans.

Azt hiszem egeszen egyszeruen kivancsi vagyok mi tortent vele. Hogy van.

Tulsagosan is fontos volt hogy megtagadjam magamtol ezt.

Mintahogyan az a ket masik fiu is akivel mostanaban haverkodunk... Evek hallgatasa sot kerulese utan.

Es annyira jo hogy ez kizarolag megnyugtat.

No comments: