... nagy a langja.
Azok utan hogy mindenki mindenfele ovintezkedeseket tett a problemak elkerulese erdekeben* - ma reggelre kiderult hogy a STIB/MIVB nem olyan impotens mint azt gondoltuk.
A munkaero alig 20%-aval eletben tartjak a varost.
A varosi kozlekedes alapjat jelento gyorsvasuti halozat - a metro es a prèmètro - mukodik, igaz 10-15 percenkent jon csak. Ezenkivul a 19 villamosvonalbol 5 mukodik, azok amelyek a centrumot kotik ossze a legnagyobb lakonegyedekkel. Az 50 buszvonalbol csak 7 tud mukodni, de az kiszolgalja az EU negyedet.
Tehat nem omlottunk ossze - nagy tanulsag ez mindenkinek.
Egyebkent a helyzet elegge ambivalens nekem.
Egy bank 8-ik emeleterol nezek le a tuntetokre. Szokatlan ralatas.
*A ceg taxikat kuldott ertunk, amirol en lemondtam, ugyanis a Lett 5 percre lakik az irodatol gyalog - tehat osszekottotem a kellemest a hasznossal. Zseni vagyok. :)
Azok utan hogy mindenki mindenfele ovintezkedeseket tett a problemak elkerulese erdekeben* - ma reggelre kiderult hogy a STIB/MIVB nem olyan impotens mint azt gondoltuk.
A munkaero alig 20%-aval eletben tartjak a varost.
A varosi kozlekedes alapjat jelento gyorsvasuti halozat - a metro es a prèmètro - mukodik, igaz 10-15 percenkent jon csak. Ezenkivul a 19 villamosvonalbol 5 mukodik, azok amelyek a centrumot kotik ossze a legnagyobb lakonegyedekkel. Az 50 buszvonalbol csak 7 tud mukodni, de az kiszolgalja az EU negyedet.
Tehat nem omlottunk ossze - nagy tanulsag ez mindenkinek.
Egyebkent a helyzet elegge ambivalens nekem.
Egy bank 8-ik emeleterol nezek le a tuntetokre. Szokatlan ralatas.
*A ceg taxikat kuldott ertunk, amirol en lemondtam, ugyanis a Lett 5 percre lakik az irodatol gyalog - tehat osszekottotem a kellemest a hasznossal. Zseni vagyok. :)
No comments:
Post a Comment