Thursday, November 28, 2013

Végződik... (de folytatjuk)

Ma reggel, hogy immáron a 4ik éjszakát nem aludtam végig, - mindig is rossz kelő voltam, - de 8kor már az áramszolgáltató ügyfélszolgálatán áltam, nyitásra várva. Miután tegnap Asia még késő délután beesett hozzájuk személyesen is, már tudták hogy jövök.
Kedvesek voltak és segítőkészek, azonnal felhivták a társcéget ami szereli az órákat (merhogy' ez külön van ám...egyszer tényleg írok majd egy könyvet erről....), ahol a diszpécser hölgy közölte hogy nem érti a helyzetet ugyanis nála ott van a visszaigazolás és átvételi elismervény (sic!!).
Erre megkértük, hogy ugyan akkor derítse már ki hogy mi van....

Távoztam, az új lakás irányába, mert ez kezdett grotesz lenni.
Mire odaértem, már hivtak is telefonon, hogy beszéltek a szerelővel, az órák a helyükön, az elismervény az építésvezető irodájában.....
Ekkora fel is értem a lakáshoz, kinyitom az áramos szekrénykét, és lőn.....
Ott a villanyóra.
Komoly pronlémáim voltak azzal hogy felröhögjek vagy elzokogjam magam.

Az építésvezetőnél kiderült, hogy igen, náluk a papír, a szerelő délután 4 körül járt ott, és egyszerre vagy 10 órát szerelt be.

Épp csak elfelejtett tájékoztatni bárkit erről....

No comments: