Monday, October 14, 2013

Egy születésnap margójára

Valamikor szeptemberben határoztam úgy hogy nem lesz semmiféle buli idén. S azzal a lendülettel el is feledkeztem ebbéli döntésemről - senkit sem informálva.
Aztán múlt héten többen is - többfelől kérdezték hogy akkor most mikkora jöjjenek és hova.  A válasz meglepte őket. De azt hiszem elég világos voltam eddig is a "mostot" illetően, ugyhogy nem tettek fel kérdéseket - amiért, valljuk meg igen hálás voltam.

Így idén, október 12-e, egy gyönyörű, igazi, őszi nap volt Krakkóban, cipővásárlással és fagyival - Asa-val valamint egy kedves találkozzással - Dórival.

Illetve lett volna, ha..... ha Asa nem kap össze úgy 15 embert estére egy kis fondüre meg egy italra... ugyhogy mégis lett buli - olyan pont hozzámillő, most.

És jól vagyok, köszönöm. Csakmert többen kérdezték, hogy "És , hogy vagy?"
Lassan, de tervezetten haladok előre.
S ez most több mint elég.

No comments: