Friday, November 11, 2011

Zadzwoń do mnie

Piosenki z takim tytułem mnie sledzą.....;)


Oryginalnie z filmu - Karnawał (1981)

Pozvoni mne , pozvoni ...
Pozvoni mne , radi Boga ,
Cherez vremya protyani
Golos tikhiĭ i glubokiĭ
Zvezdy tayut nad Moskvoĭ
Mozhet , ya zabyla gordostʹ
Kak khochu uslyshatʹ golos
Kak khochu uslyshatʹ golos
Dolgozhdannyĭ golos tvoĭ
Pozvoni mne , pozvoni ...

Bez tebya prokhodyat dni
Chto so mnoyu ya ne znayu
Umolyayu , pozvoni
Pozvoni mne , zaklinayu
Dotyanisʹ izdaleka
Pustʹ nad etoĭ zvezdnoĭ bezdnoĭ
Vdrug razdast·sya grom nebesnyĭ
Vdrug razdast·sya grom nebesnyĭ
Telefonnogo zvonka .
Pozvoni mne , pozvoni ...

Yesli ya v tvoyeĭ sudʹbe
Nichego uzhe ne znachu
YA zabudu o tebe
YA smogu , ya ne zaplachu
Etu bolʹ pereterpya
YA dyshatʹ ne perestanu
Vse ravno schastlivoĭ stanu
Vse ravno schastlivoĭ stanu
Dazhe yesli bez tebya .

Po polsku....

Zadzwoń do mnie, zadzwoń...
Zadzwoń do mnie, na boga,
Po pewnym czasie
Głos cichy i głęboki
Topi gwiazdy nad Moskwą
Może zapomniałam dumy
Jak chcę usłyszeć głos
Jak chcę usłyszeć głos
Długo wyczekiwany twój głos
Zadzwoń do mnie, zadzwoń...

Przechodzą dni bez ciebie
Nie wiem co ze mną
Błagam cię zadzwoń
Zadzwoń do mnie, zaklinam
Dotrzyj z daleka
Niech nad tą gwieździstą przepaścią
Nagle rozniesie się grzmot z nieba
Nagle rozniesie się grzmot z nieba
Dzwonka telefonu.
Zadzwoń do mnie, zadzwoń.

Jeśli w twoim przeznaczeniu
Nic już nie znaczę
Zapomnę o tobie
Zniosę to, nie będę płacić
Przecierpię ten ból
Nie przestanę oddychać
Tak czy siak będę szczęśliwa
Tak czy siak będę szczęśliwa
Nawet jeśli bez ciebie.

No comments: