Friday, August 19, 2011

Ja też nie jestem..../Én sem.....

no, co tu mówić dużo..... Jestem w absolutnym szoku.... Może niedoceniam Polaków??
Chyba, faktycznie powinnienem przejąc opinię Jaoanny Szczepkowskiej, która piszała w Wysokich Obcasach nie tak dawno że jakbysmy pozwolili Polski "oglądać za" zamiast mówić o nietolerancji, to byśmy się zaskoczyli mocno z tym, co ten naród mysli na prawdę, i jak odbiera różne zjawiska.....
Otóż proszę Ja ciebie.... Jest pierwszy sołtys gej.... co prawda na Pomorzu, no ale to też Polska... szczególnie że "ostatni autobus odjeża do Wejherowa ok. 18-ej" (a z Wejherowa można złapać SKM-kę do Trójmiasta) a to czyni wsi Leśniewa miejscem "na totalnym zad...piu"

"Dlaczego opowiadam swoje życie? Żeby udowodnić sobie, że nie muszę się już bać i dla innych gejów i lesbijek. Nikt nie może mi powiedzieć: Tobie to dobrze, jesteś z Warszawy, tam ludzie są bardziej tolerancyjni. Otóż ja z Warszawy nie jestem."


To również pierwsza osoba jawny gej, który pełni jakąkolwiek posadę "władzy oficialnej".

Gratuluję i zycię - Polski odwagi, a Mu sukcesów.

1 comment:

piotr lalik said...

czytałem o tym Sołtysie:) bardzo mu kibicuję, mam nadzieję, że się wykaże, że zmieni świat wokół siebie na lepsze i dzięki temu Polska stanie się krajem bardziej normalnym:)