Wednesday, February 20, 2008

Anyu....

Na merhogy persze Anyu aggódik......viszont nincs időm külön levelet írni, ugyhogy: :)

Életem, ne aggódjál minden rendben van, ujra nyitottam a bloggot, ugyhogy innen biztossan tudsz majd infot szerezni hogy mi van velem....
Bocsánat hogy nem jelentkeztem de vasárnap értünk vissza Gdyniaból, hétfől és ma is javítóvizsga - reméljük hogy sikerülünek - kéne nekik....:), ugyhogy az idő nem volt épp alkalmas....
No meg időnként muszáj Jagot is kihuzkodnom magányából.....ugyhogy bulizunk is...:D
Egyébként minden rendben......ez a pasi akiről beszéltem......nos, érdekessen viselkedik, ugyhogy azt hiszem hogy nem lesz belőle semmi....:)
Most megyek majd este Andihoz - ő meh lehet hogy elhagy bennünket és visszamegy Pestre...:( Meglátjuk.
Orsinak a dolgait csinálom, remélem hogy holnap legkésőbb el tudom küldeni a cuccot, bár azt még mindig nem értem hogy mit kéne csinálnom azzal a 22 oldallal amit küldött....:DD
Dalmáról még semmi hír, de tegan előtt és tegnap egyáltalán nem volt elérhető sehol, Bordányt hívtam - Gáborékat - és szerintük is most jött haza, de ma még nem sikerült elérnem a mobilján pedig kicsörög....:(
Sok puszi nektek

No comments: