Sunday, January 22, 2006

OJEJ!!!

Na, Hali! nem'tom otthjon mi a helyzte, de itt ku..va hideg van/lesz!! Małoposkie vajdasagban es Krakkoban "csak" - 25 fokig hul a levego, de az orszag mas reszein -30 fokra szamitanak (pl.: Łódz!). Ma voltam kint, es eszmeletlen, mindossze - 19 fok volt, de igy is majd osszefagytam, pedig fel voltam oltozve!!! 4 reteg ruha volt rajtam, plusz a kabat, a nadrag alatt pedig - ird es mond!! - harisnya!!!! Kb. 10 eve nem volt rajtam harisnya! De most nagyon elkelt!!
Meg jo hogy nem most megyek haza, mert atlagossan 1 oras kesessel kell szamolni a valtok vagyasa miatt a vonatkozlekedesben, a busz meg azert nem jó, mert - Ja, ezt nem is mondtam! - 40 cm hó boritja az orszagot! :) Szóval elvagyunk, kicsit felek, hogy mi lesz ha visszajonnek a lengyelek, es kinyitjak az ablakot!! Merthogy ugye ok allandoan szelloztetnek, es raadasul maradnak is majd a hetvegere....no, majd meglatjuk! :)
Az Európat sujto hideg ellenere, az Eurovizios elokeszuletek toretlenul folytatodnak....
ujabb norveg, finn, belga fordulon vagyunk tul, megvolt az elso izlandi valogató (hihettelen jo dalokkal!!:), megvannak a lett dalok, a montenegroiak es a macedoniok! - csupa finomsag!!! :) (Ezzel kapcsolatban meg ugyis ertekezem, szerintem vizsga utan kedden!)
A sociologia vizsgam sikerult, 3-ast kaptam.
Pusza!

No comments: