Monday, December 14, 2009

Winter

No i przyszła...... niekoniecznie czekałem na niej - jak to bywa z kobietami....;) - ale jest, niestety na razie bez białego okrycza - a byłaby bardzo modna....
Pewnie nuciła wczoraj to:

Hát megjött, nem feltétlenül vártam rá - ahogy az a nőkkel lenni szokott....:) - de itt van, bár egyenlőre fehér lepel nélkül - pedig nagyon divatos lenne.....
És talán ezt dúdolta tegnap:


Franka - Moje najdraže

Putuje noć, kroz maglu i dim,
a ja ne postojim.
Ne bi bilo tako, sve bi bilo lako,
samo da te ne volim.

Stao je sat i u meni sve,
otkad sam bez tebe.
Zima me je takla,
kiše iza stakla,
noćas nemam gdje.

Na obali pod zvijezdama,
ostao je sjaj.
Tu gdje sam te, poljubila,
u suzama za kraj…

Pitala sam noćas nebo za tebe,
moje najdraže.
Zar je grijeh što volim te?

Pitala sam vjetar nek donese te,
pa da si kraj mene
i da me uspavaš poljupcem.

Moje najdraže...

No comments: